torsdag 13. august 2009

Litt småtteri på pinnene

Mulig jeg er litt treg i avtrekkern hobby damer, men jeg har fått øynene opp for lommetøfler ;-)
Disse lager jeg av Trysil garn på p.nr 4. Oppskrift og inspirasjon fant jeg opprinlig i bloggen til Hedvig.


Denne grønne her strikket jeg i 2008, men har ikke begynt å bruke dem før nå. Toppers med litt lette tøfler nå på sommeren. Så sparer jeg på de tova til vinteren.

Syns og huske at dem er i dobbel Silja på p.nr 4.

Så er jeg i gang med julegaver.

Disse er i Viking Natur garn på p.nr 6.
Grunn oppskrifta fins lenger bak i bloggen her og det er jeg som har miksa den ;-) Og de skal IKKE toves! ((Da må de strikkes større))


Så skal jeg føye til at garn posen i innlegget under her ble for liten til et garn nøste. Dem snur seg ikke ordentlig oppi der når nøstet er fult :-( Kansje fordi jeg brukte annet garn enn i oppskrifta. Så får jeg bruke den til andre ting.


4 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Petrinetrollmor sa...

Hei :) Kjempefine blå tøfler ! Alltid like aktuelle desse :))

amylin sa...

Flotte tøfler og kjekke votter.

medina sa...

Kjekt strikkeri de lommetøflene. Fin farge.