onsdag 20. mai 2009

Hobby planer


Noen ganger er det ålreit med en aldri så liten hobby-plan.
Så langt i år har det blitt endel impulsive ting som Oldemors teppe og strikking for forreningen min blant annet.
Men så fant jeg ut at det kunne være greit å lage en liste over bursdag og julegaver som skal lages for å få litt go tid til det. Og yes - det ser ut som det blir noen gaver å lage hvertfall. Så får vi se hvem de utvalgte blir når julen nærmer seg ;-)

PÅ BILDE ER NOEN AV FJORD ÅRETS HÅNDARBEIDS GAVER.

5 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Helt enig, lurt å ha gave planene ferdig.

amylin sa...

Alltid kjekt med en plan og alltid kjekt å starte tidlig. Har allerede laget liste og startet.

Topsy sa...

Flink du er som gir bort hjemmelagde gaver, skulle blitt litt flinkere jeg også.

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjempelurt og starte nå med planene for julgaver, men det der er heller jeg dårlig på og gjennomføre.
Ellers så var det flotte farger på lappeteppet ditt lenger ned her.
Ønsker at du får ei fin og god langhelg !!!

Sivangj sa...

Flink du er som lager planer...
Jeg er nok dårlig på slikt.. Driver med litt her og litt der og så blir det bestandig et hesbles for å få ting ferdig når det nærmer seg :p